söndag 14 mars 2010

Nu var det 2010

Fem avsnitt. En text som har vilat sedan 2007 har nu fått sin plats här nedan. Läs om du vill. Kanske kommer jag att fortsätta att skriva lite i den här bloggen ibland. Möjligen fyller jag gapet mellan 2007 och 2010.

Tillägg 2011: Det har med tiden visat sig att texten för min del var färdig, lockelsen att skriva något mer har inte infunnit sig. Jag och sjukdomen fungerar för det mesta väl ihop nu.

En sak till - jag vill inte vara den som okritiskt driver läkemedelspropaganda. Och när jag läser igen, ser jag att min text lätt kan tolkas på det sättet.

Så - för att vara mycket tydlig - detta fungerade för mig, det är min berättelse. Man kan säga att jag skrev det som jag hade behövt läsa runt 2004.

Du som läser och har ett problem liknande mitt: din lösning kan se helt annorlunda ut. Jag ordinerar ingenting, utan lämnar till dig och dina kontakter i vården (som jag hoppas att du har fått) att avgöra vad som är det bästa i din situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar